Numer infolinii BYD Assistance
Jeśli potrzebujesz natychmiastowej pomocy,
prosimy o kontakt:
BYD Assistance to jeden ze sposobów, w jakie BYD wypełnia swoją obietnicę mobilności – w przypadku awarii, wypadków, kradzieży lub wandalizmu, BYD Assistance udzieli ci pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
Zakres BYD Assistance:
BYD Assistance jest ważny przez okres:
Klienci EV: 24 miesiące
+ 24 miesiące
Klienci DM: 24 miesiące + 12 miesięcy od daty dostawy.
BYD Assistance udzieli Ci pomocy w przypadku kwalifikujących się zdarzeń.
Pojęcie „kwalifikujące się zdarzenia” oznacza, iż kierowca pojazdu nie może kontynuować jazdy w wyniku awarii, wypadku, próby kradzieży lub pożaru.
Aby dowiedzieć się więcej na temat pomocy drogowej BYD Assistance, zapoznaj się z następującym dokumentem:
Zakres:
Assistance w całej Europie.


Dodatkowe korzyści
Pojazd zastępczy. Kontynuacja podróży i zakwaterowanie.
Koszty transportu. Repatriacja.
W przypadku zdarzeń, które nie zostały wymienione wyżej, BYD Assistance nadal będzie gotowe udzielić Ci pomocy telefonicznie, dokonując napraw na miejscu lub holując do najbliższego autoryzowanego serwisu BYD Assistance, jednak usługi te mogą być odpłatne.
Aby dowiedzieć się więcej na temat pomocy drogowej BYD Assistance, zapoznaj się z następującym dokumentem:

Centrum obsługi klienta BYD
Centrum obsługi klienta BYD Assistance to wydajny sposób, by skontaktować się z BYD bezpośrednio.
Lokalizacja: Lublin, Polska.
Godziny pracy: Od poniedziałku do piątku, godz. 9:00 – 18.00.
Usługa dostępna jest w następujących językach: Angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański (wkrótce dostępne będą kolejne).